Sunday, August 8, 2010

Ramadan ooh Ramadan~

Assalamualaikum...

Ramadan...ooh Ramadan..
engkau kian hampir tiba...tp aku still mcm aku...cool!enjoy!hmmm...mcm nei larh aku...aku masih xnampak jalan aku...maybe aku tahu mana aku harus pergi tp aku sukar untuk masuk ke jalan yg sebenar...ntah larh...aku telah jauh sesat dari jalan yg sepatutnya...

Ramadan...ooh Ramadan...
engkau teramat istimewa...engkau akan datang kpd kami Umat Nabi Muhammad S.A.W tidak lama lg...tp aku tidak membuat apa-apa persediaan untuk menjemputmu...aku memohon ampun pada Yang ESA...aku mengerti siapa aku tampaMU disisiku...ampunkan aku...

Ramadan...ooh Ramadan...
apabila sampainya engkau disini...aku memohon kpd ALLAH S.W.T agar membenarkan engkau mengalirkan rahmat harimu bulanmu kpd aku agar aku dapat menyempurnakan hariku bulanku sepertimana yg pernah dilakukan oleh Nabi aku Muhammad S.A.W...

Ramadan...ooh Ramadan...
aku berharap...kedatangan engkau memberi impak yg besar ke atas perubahan aku dalam tahun ini dan tahun2 seterusnya...aku nk berubah..aku nk kembali ke jalan yg sebenar-benarnya...aku tidak lg mahu tidur dibuai mimpi di atas bumi yg sementara ini...

"Yaa ALLAH Yaa Tuhanku...aku memohon kepadaMu hidayahMu...aku memohon kepadaMu cahaya petunjukMu...tunjukkanlah aku jalan yg benar sepertimana jalan yg telah Engkau berikan kpd mereka yg terdahulu iaitu mereka yg tidak sesat dijalanMu..."

No comments:

Post a Comment