Tuesday, August 10, 2010

SALAM RAMADHAN

SALAM RAMADHAN untuk semua umat islam..
Sempena bulan baik ini..

Aku nk mintak maaf zahir dan batin kpd:

1)IBU BAPA aku..
aku tahu dan sedar betapa banyaknya dosa aku dgn mereka...

sikapku yg selalu mengecewakan mereka...
sikapku yg degil dan kurang ajar dgn mereka...
sikapku yg selalu membantah arahan mereka...
sikapku yg sering melukakan hati mereka...
sikapku yg selalu buruk dgn mereka...

mak...azim mintak maaf mak...

ayah...azim mintak maaf ayah...

maafkan azim~

semoga aku mampu menjadi seorang anak yg soleh...
semoga aku mampu menjadi seorang anak yg baik...
semoga aku mampu menjadi seorang anak yg bertanggungjawab...
semoga aku menjadi seorang anak yg berbakti...

aku akan cuba dan terus mencuba yg TERBAIK untuk menjadi anak yg TERBAIK di kalangan yg TERBAIK...

Terima kasih Mak dan Ayah...

Jasamu akan ku kenang sampai bila-bila...

Azim sayang Mak dan Ayah...

2)KAWAN-KAWAN aku..
aku tahu dan sedar bahawa aku bukanlah seorang kwn yg baik...

aku tahu betapa aku jahat...
aku tahu betapa aku dengki...
aku tahu betapa aku menyusahkan..
aku tahu betapa aku pentingkan diri sendiri...
aku tahu betapa teruknya aku untuk menjadi seorang kawan...

aku mintak maaf...aku tak dapat menjadi,
seorang kawan yg baik...
seorang kawan yg memahami...
seorang kawan yg berguna...

aku mintak maaf...
semoga kalian semua memaafkan aku...

3)MEREKA YG LANGSUNG DAN XLANGSUNG
kepada mereka yg secara langsung dan xlangsung mengenali aku...

aku mintak maaf byk2 keyh...

mungkin aku tersalah ckp...
mungkin aku tersalah bahasa...
mungkin aku tersilap bicara...

harap kalian memaafkan aku...

akhir sekali...

SALAM RAMADHAN.

No comments:

Post a Comment