Friday, July 29, 2011

Aku rindu setengah mati!!!

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

~GIRL~

aku adalah aku
aku setia pada yang satu

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒)(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________ ♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
______________██__█▄

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I LOVE MY SELF

(¯`v´¯)

.`·.¸.·´

¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)

(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·Ī Ŀ♡ѴƐ MYSƐĿF

╔══╗ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫♥ ♫ ♥ ♫

║██║♥ just enjoy ur life♥

║(O)║♥♥ ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥♥ ♥♥

╚══╝

ღ(¯`◕‿◕´¯) ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ (¯`◕‿◕´¯)ღ

¸,ø¤º°`°º¤ø, AZIM ø¤º°`°º¤ø,¸

ღ(¯`◕‿◕´¯) ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ (¯`◕‿◕´¯)ღ

.....♥#########♥

.....♥#############♥

...♥###############♥

..♥#################♥..................♥###♥

..♥##################♥..........♥#########♥

....♥#################♥......♥#############♥

.......♥################♥..♥###############♥

.........♥################♥################♥

...........♥###############################♥

..............♥############################♥

................♥#########################♥

..................♥######################♥

....................♥###################♥

......................♥#################♥

........................♥##############♥

...........................♥###########♥

.............................♥#########♥

...............................♥#######♥

.................................♥#####♥

...................................♥###♥

.....................................♥#♥

.......................................♥

.......................................♥

.....................................♥

...................................♥

.................................♥

..............................♥

............................♥

.........................♥

......................♥

..................♥

.............♥

.........♥

......♥

....♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

..........................♥

...............................♥

.................................♥

.................................♥

..............................♥

.........................♥

..................♥

.............♥

.....♥

...♥

.♥.............................♥....♥

♥..........................♥...........♥

.♥......................♥................♥

..♥...................♥..................♥

...♥....................................♥

.....♥................................♥

........♥.........................♥

...........♥...................♥

..............♥..............♥

..................♥.......♥

.....................♥..♥

.......................♥

..┌─┐..─┐★

..│▒│ /▒/ Peace

..│▒│/▒/ ★Bro/Girl!

..│▒ /▒/─┬─┐

..│▒│▒▒▒│▒│

┌┴─┴─┐-┘─┘

│▒┌──┘▒▒▒│

└┐▒▒▒▒▒

Wednesday, July 27, 2011

Gubahan Rindu

Hadir dirinya di antara kita
Membuai resah penekanan jiwa
Dikau berubah setelah ia tiba
Menghanyutkan cinta suci kita

Walaupun kini dikau tiada
Daku melangkah mengharunginya
Melepaskan dikau kekasih di jiwa
Semoga kau tetap berbahagia

Hati ini walaupun telah dilukai
Namun diri tabah jua menghadapi
Dikau pergi tinggalkan daku sendiri
Oh menyepi nan sebuah hati
Yang luka ini

Kasih dan sayang tetap bersemi
Ku meratapi sehingga kini
Cintai dirinya walau apa terjadi
Jangan kau hancuri cinta suci

Dengarlah sayang coretan hati
Gubahan rindu puisi shahdu
Senyuman tawamu masih ku rindu
Walau dikau telah lama pergi

formspring.me

Ask me anything http://formspring.me/nisazim

Friday, July 22, 2011

"KALAU"

bila 'kalau' ada
semua benda boleh berlaku kat dunia nih
takde benda yang mustahil. sebab 'kalau' ada.
aku pun nak beli lah satu 'kalau' ni kalau ada jual kat kedai.
see? 'kalau' hehe.
kenapa 'kalau' ni paling tak guna? sebab 'kalau' boleh buat kita gila.
boleh buat kita nak ubah benda yang dah jadi
gedik nak benda yang mustahil
berangan kat benda yang takkan ko dapat punye!
contoh ayat 'kalau' tak guna:

"kan best kalau aku pandai"
ape ke bodoh? sapa cakap kita perlukan 'kalau' untuk pandai?

"kalau lah kau ni pakai otak bila nak bercakap"
ohh kalau dah bengap apa aku boleh buat

"kan best kalau aku kaya"
lagi satu. haih. macam mana nak kaya kalau asek berangan?

"kalau lah unikl boleh bundar je result aku mesti dah banyak aku dapat!"
bangang! haha

"kalau lah aku belajar sungguh2 aritu"
kan menyesal dah tu.. sume sebab 'kalau'.

"kan best kalau awak tahu apa saya rasa...."
ye. kan best kan?

"kan best kalau saya boleh baca fikiran awak"
hmmm...

the thing is here, we cant always get what we want.
but if you struggle for it at least you tried. kan?

NIKMAT REZEKI

Hari ini bila ia datang,
jangan biarkan ia berlalu pergi.
Esok kalau ia masih bertandang,
jangan harap ia akan datang kembali.

Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari,
hanya apabila ia telah hilang
barulah manusia benar-benar terasa.

Wednesday, July 20, 2011

SENDIRI

Assalamualaikum...

Tak kan pernah ku bisa
Mengungkapkan ini semua
Semua rasa yang terpendam
Terpendam dalam jiwa

Walau pernah ku coba
Coba tuk menyatakannya
Namun ternyata kau sudah tak ada
Tak ada lagi di sampingku ini

Wednesday, July 6, 2011

~disaat ku mencintaimu~

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta