Sunday, August 7, 2011

AMIN~

Assalamualaikum...

Hari ini aku dapat tahu sahabat aku terlibat dalam satu kemalangan..pada mulanya aku menyangka ianya hanya satu gurauan..tetapi terbukti setelah aku sendiri menghubungi sahabat aku yang lain dan mendengar sendiri dari mulutnya...PerhH! Sayuuuu! Terkejuttt! XTersangkaaa! Sahabat aku itu terbabit dalam satu kemalangan sehingga menyebabkan dia terlantar koma di wad,Hospital Besar Alor Setar.Mendengar keadaan sahabatku yang patah tulang paha kanannya,patah tangan dan jarinya dan lehernya yang tertikam dengan kaca...Adush!Adush!Adush! Aku sendiri merasakan kesakitannya..Yaa Allah Yaa Tuhanku...Engkau kuatkanlah sahabatku itu,Engkau sembuhkanlah dia,Engkau tabahkanlah semangat setiap insan keluarganya...sesungguhnya Engkaulah Maha Mengasihi,Maha Mengubati,Maha Mengetahui...Yaa Allah Yaa Tuhanku..Makbulkanlah doaku ini Yaa Allah...Amin~

No comments:

Post a Comment