Sunday, August 14, 2011

Gadis Pilihan...

Assalamualaikum...

Hyee semua...setelah sekian lama aku mendiamkan diri tentang perasaan aku..hari ini tiba masanya aku nk hampa semua taw siapa gadis pilihan hati aku yang selama ini aku tercari-cari..yang selama ini aku teridam-idamkan..hahaha!(gelak rakus) :)

Kalau dulu aku cari yang cantik saja tp hari ini aku dah jmp yang sebaliknya..kalau dulu aku cari yang Hot.Hot.Hot sajaa tp hari ni aku dah pown jmp yang sebaliknya juga..dan kalau dulu aku hanya cari seorang tp hari nei aku dah jumpa dua orang!!!..harharhar!(gelak tamak pulak)

Sekarang tibalah masanya untuk aku mengumumkan gadis pilihan aku yang menduduki tempat kedua adalah.......

Taaaaa..RaaaaAAAAAAAA!!!!!!!!!!

NORA DANISH!!!Inilah gadis pilihan aku yang selama ini aku teridam-idamkan iaitu Nora Danish yang mempunyai kecantikan luar biasa...Hahaha(gelak puash) :)

Nora Danish juga menjadi idaman setiap jejaka diluar sanaaa...inilah keindahan ciptaan-Nya...kita patut menghargainya...

Setelah selesainya pengumuman yang pertama...kini tibalah saat yang ditunggu-tunggu gadis pilihan aku yang menduduki tempat pertama dan berjaya memintas kedudukan Nora Danish...inilah dia....

Taaaaaa...RaaaaaaaaAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TIZZ ZAQYAH!!!

JEN...!JEN...!JENG.....!Mak Aii..sekali Tizz Zaqyah ang amek azim oii..xpadan! tp sungguh...Tizz Zaqyah TerrrBaikkk!!! Tizz Zaqyah TerrrHottttt!!!

Xpercaya???cuba tengok yang nei plak..

PerhhhhHHH!!!Tizz Zaqyah memang The Top One!inilah keindahan ciptaan-Nya...

Sooo..hampa semua dah taw siapa dua orang yang terpilih menjadi gadis pilihan aku...TAHNIAH yaa...hihihi(gelak malLu)Untuk pengetahuan hampa semua...kalau jodoh aku terjadi dengan orang secantik sebegini aku pasti mak aku akan buat kenduqi 10haqi 10 malam!20 ekoq qebau pown mak aku tumbangkan...hahahah...

Akhir sekali...semua ini hanyalah rekaan dan angan-angan semata-mata...tidak ada kena mengena dengan yang artis dan bukan artis..kih.kih.kih..ok.

SALAM RAMADHAN!

SELAMAT BERBUKA!

Daa:)

2 comments:

  1. hahaha. klu jd kenyataan jgn lupa jmput. nk makan dgg kerbau! hahaaha :D

    ReplyDelete