Thursday, October 27, 2011

I'm Not Okay


Well if you wanted honesty, that's all you had to say
I never want to let you down or have you go
It's better off this way
For all the dirty looks
For photographs your boyfriend took
Remember when you broke your foot
From jumping out the second floor

I'm not okay
I'm not okay
I'm not okay
You wear me out

What will it take to show you that it's not the life it seems
(I'm not okay)
I told you time and time again
You sing the words but still don't know what they mean
To be a joke and look
Another line without a hook
I held you close as we both shook for the last time
Take a good hard look

I'm not okay
I'm not okay
I'm not okay
You wear me out

Forget about the dirty looks
The photographs your boyfriend took
You said you read me like a book
But the pages are all torn and frayed

I'm okay
I'm okay
I'm okay, now
(I'm okay, now)

But you really need to listen to me
Because I'm telling you the truth
I mean this, I'm okay
(Trust me)

I'm not okay
I'm not okay
Well, I'm not okay
I'm not o-fucking-kay
I'm not okay
I'm not okay
(Okay)

Sunday, October 23, 2011

SANGAP

Assalamulaikum...

Bismillah . . . Haqi nie haqi ahad 23 / 10 / 11 aku bangun lewat sebab semalam sebelum tdoq aku telan ubat batok sesuku botoi . . . Haieh . . . apa larh aku neyh . . . kan dah kena maqah dengan abg tdy . . .tp xpa . . . aku akan pastikan aku xbangun lewat lg lepas nie . . . aku kena caqi rezeki . . .
Tapi apa yang aku nak ceqita haqi nie bukan tntg ubat batok bukan tentang rezeki . . . tapi aku nak post aku nak ceqita tentang makanan yang aku windu sangat2 nak makan ! ! ! First sekali yang aku windu adalah . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


Cucuq Udang Buatan Mak Aku . . . . hihi :) Aku windu sangat nak makan cucuq udang mak aku buat . . . Serius xdak pown kat mana2 tempat cucuq udang yang sama macam mak aku buat . . . bukan aku nak kata tempat len tak sedap tapi oqang kata ayaq tangan ibu nei kan . . . hihi . . . Mak ! ! ! nanti buatkan cucuq udang keyh . . . :)Selain tu makanan yang aku windu sangat nak makan adalah . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


Pasemboq ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! hihi :) Aku sangat suka pasemboq . . . Mana2 tempat asai kata nama pasemboq semua aku telan . . . haha . . . Aku memang gila makan pasemboq . . . Kat kedah aku gila pasemboq Yan pasemboq kodiang n pasemboq ali yang selalu juai nek moto tu . . . tp kat umah aku ada loqi dia . . . aku p beli situ tequieh . . . Waaaaaaa . . . sangap kowtttttttttttt!
Last sekali makanan yang aku windu sangat2 neyh adalah . . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Mee Curry Buatan Mak Aku . . . hihi:) Bro, gua nak lu taw bro . . . lu kena mee curry mek wa wat wa comform lu mimpi seminggu bro . . . hahahahaha . . . . mak aku selalu wat mee curry bila makcik aku balik . . . time tu berebut2 makan xhenti2 . . . dalam mee curry tu ada ayam, ada keqang, ada fishcake, ada fishball, pastu nak makan buh toge banyak2 plak tu . . . perhhhhhhhh ! ! ! ! meleleh gua cakap lu . . .hihi:)

Okey!!! sebenaq nya aku nei lapaq...hihi...tdy makan nasi dengan ikan masin jaa...huhu...jimat la katakan...ok larh...aku stop sini lu k...daaa:)

Tuesday, October 11, 2011

I DO I LOVE YOU


Saya mahu bertemu dengan awak dan

lafazkan bahawa saya cintakan awak,

Tetapi semua ini bukan hanya sekadar lafaz

saya cintakan awak ataupun awak cintakan saya,

Semua ini adalah tentang bagaimana saya

begitu ambil berat tentang diri awak dan

bagaimana saya tidak mahu kehilangan awak.

This is all about love and

YES! I DO I LOVE YOU.

Saturday, October 8, 2011

HEBAT!!!


Assalamualaikum...

Saya Mohd Azim Mohd Akir, berumur 20 tahun, berasal dari Alor Setar, Kedah. Saya masih menuntut di sebuah Universiti swasta di Bangi. Post ini ditujukan kepada semua rakan-rakan seperjuangan didalam kerjaya saya mahupun para pemimpin yang memimpin dan para pemimpin yang dipimpin serta seluruh rangkaian saya, saya menyusun sepuluh jari ingin memohon ampun dan maaf atas segala kelemahan dan kekurangan diri saya selama ini. Saya mengaku saya tidak menjadi seperti mana yang anda semua inginkan ataupun harapkan.
Setelah hampir 5 bulan saya dalam bidang ini Alhamdulillah kerjaya ini banyak mengubah perdirian hidup saya dalam pelbagai aspek. Saya dapat memahami apa itu erti sebenar pengorbanan, kasih sayang, dan kerjasama antara semua pihak. Saya juga dapat menjiwai keindahan-keindahan kerjaya saya ini yang xdapat dirasai dimiliki diluar sana. Syukur saya ucapkan pada Ilahi kerana membuka pintu hati saya untuk bersama dalam perjuangan ini. Saya percaya dan yakin saya akan menemui sesuatu dipenghujungnya nanti, InsyaAllah Pasti.
Kepada semua pihak, saya berjanji bahawa saya akan terus tetap setia didalam perjuangan ini dan akan berjuang habis-habisan hingga ke akhir hayat. Walau apa pun rintangan dan halangan menimpa saya akan tetap berjuang kerana saya amattt percaya bahawa saya akan menemui sesuatu yang saya impikan selama ini di penghujungnya nanti,IsyaAllah Pasti. Saya juga akan terus membantu setiap rangkaian saya hingga ke penghujungnya, Pasti.
Semoga Allah memberkati perjuangan ini. . . Amin.

Luahan Hati

Assalamualaikum...

Hyee kawan-kawan, semua sihat? Alhamdulillah, Allah sentiasa bersama dengan kita. Hari ini 08/10/2011 hari sabtu. Semua orang menjalani kehidupan seperti sedia-kala, ada yang bercuti dengan keluarga, ada yang keluar dengan rakan-rakan atau ada yang keluar bersama teman tersayang. Syukur mereka masih lagi mampu melalukannya.
Hari ini aku hanya terperap didalam bilik, keseorangan dibelenggu kisah silam. Kisah yang mana aku xdapat lupakan walaupun aku ingin melupakannya. Hari ini aku kesepian, aku keseorangan, aku kekosongan jiwa tanpa ada kegembiraan. Ntah mengapa aku jadi begini. Aku rindukan family aku, aku rindukan kawan-kawan kampung aku, aku rindukan si dier yang pernah bersama dengan aku susah mahupun senang. Aku rindukan mereka.

"Yaa Allah... Engkau ampunkanlah segala dosa-dosaku.. Engkau bukakanlah pintu hatiku.. Engkau lapangkanlah dadaku ini dan Engkau tenangkanlah jiwa dan ragaku ini Yaa Allah...

Yaa Allah... Ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku.. Dosa keluargaku dan seluruh kaum muslimin dan muslimat Yaa Allah...

Yaa Allah Yaa Tuhanku... sesungguhnya kepada Engkaulah aku sembah dan kepada Engkaulah aku meminta pertolongan..." Aminnn...

I MisS You Like Crazy


I used to call you my girl
I used to call you my friend
I used to call you the love
The love that I never had
When I think of you I don't know what to do
When will I see you again

I miss you like crazy
Even more than words can say
I miss you like crazy
Every minute of everyday
Girl, I'm so down
When your love's not around
I miss you, miss you, miss you
I miss you like crazy

You're all that I want
You're all that I need (You're all that I need)
Can't you see how I feel
Can't you see that my pain's so real
When I think of you I don't know what to do
When will I see you again

#I miss you....

Friday, October 7, 2011

Sebuah Cinta Sempurna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu ‘tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu ‘tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhh

Thursday, October 6, 2011

Don't Cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight