Sunday, October 23, 2011

SANGAP

Assalamulaikum...

Bismillah . . . Haqi nie haqi ahad 23 / 10 / 11 aku bangun lewat sebab semalam sebelum tdoq aku telan ubat batok sesuku botoi . . . Haieh . . . apa larh aku neyh . . . kan dah kena maqah dengan abg tdy . . .tp xpa . . . aku akan pastikan aku xbangun lewat lg lepas nie . . . aku kena caqi rezeki . . .
Tapi apa yang aku nak ceqita haqi nie bukan tntg ubat batok bukan tentang rezeki . . . tapi aku nak post aku nak ceqita tentang makanan yang aku windu sangat2 nak makan ! ! ! First sekali yang aku windu adalah . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


Cucuq Udang Buatan Mak Aku . . . . hihi :) Aku windu sangat nak makan cucuq udang mak aku buat . . . Serius xdak pown kat mana2 tempat cucuq udang yang sama macam mak aku buat . . . bukan aku nak kata tempat len tak sedap tapi oqang kata ayaq tangan ibu nei kan . . . hihi . . . Mak ! ! ! nanti buatkan cucuq udang keyh . . . :)Selain tu makanan yang aku windu sangat nak makan adalah . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


Pasemboq ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! hihi :) Aku sangat suka pasemboq . . . Mana2 tempat asai kata nama pasemboq semua aku telan . . . haha . . . Aku memang gila makan pasemboq . . . Kat kedah aku gila pasemboq Yan pasemboq kodiang n pasemboq ali yang selalu juai nek moto tu . . . tp kat umah aku ada loqi dia . . . aku p beli situ tequieh . . . Waaaaaaa . . . sangap kowtttttttttttt!
Last sekali makanan yang aku windu sangat2 neyh adalah . . . . . . .

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Mee Curry Buatan Mak Aku . . . hihi:) Bro, gua nak lu taw bro . . . lu kena mee curry mek wa wat wa comform lu mimpi seminggu bro . . . hahahahaha . . . . mak aku selalu wat mee curry bila makcik aku balik . . . time tu berebut2 makan xhenti2 . . . dalam mee curry tu ada ayam, ada keqang, ada fishcake, ada fishball, pastu nak makan buh toge banyak2 plak tu . . . perhhhhhhhh ! ! ! ! meleleh gua cakap lu . . .hihi:)

Okey!!! sebenaq nya aku nei lapaq...hihi...tdy makan nasi dengan ikan masin jaa...huhu...jimat la katakan...ok larh...aku stop sini lu k...daaa:)

No comments:

Post a Comment