Wednesday, June 13, 2012

Takkan Aku Lepaskan Kamu

Aku boleh berjaga siang dan malam hanya kerana mahu melihat kamu bernafaz...
Aku mampu berjaga sepanjang malam hanya kerana ingin melihat kamu sedang tidur...
Walaupun kamu jauh dari pandangan aku tetapi aku tetap akan bayangkan kamu...
Aku bolen menghabiskan hidup aku di dalam bayangan yang indah ini...
Aku boleh terus hilang dalam masa ini untuk selama-lamanya...
Kerana setiap saat yang aku habiskan untuk bersama dengan kamu adalah sangat berharga...

Aku tidak mahu menutup mata aku lagi....
aku tidak mahu tidur lagi...
Kerana aku sedang merindui kamu sayang...
aku tidak mahu kehilangan rasa itu...
Kerana walaupun aku mimpikan kamu...
tak mungkin ianya akan seindah itu...
Aku terlalu merindui kenangan kita...dan...
Aku tidak mahu kehilangan kenangan itu...

Aku tidak mahu melepaskannya...


No comments:

Post a Comment