Tuesday, June 26, 2012

Cinta Gila

Aku tak pernah menyesal mencintaimu, yang aku kesali mengapa percintaan ini bukan cinta pertama buat aku dan kau...

Dalam hatiku terdapat rasa cinta yang hebat terhadapmu, apakah kau juga berperasaan begitu..?

Jangan kau permainkan cintaku, ketahuilah cintaku terhadapmu adalah tulus dan suci...

Ketika aku sendirian, hanya wajahmu yang bermain difikiranku...

Cinta itu hadir setiap saat,
Cinta itu terasa dalam tindakan,
Cinta itu terucap dalam senyuman,
Cinta itu bersinar dengan tatapan,
Cinta itu hangat dalam dakapan,
Cinta itu menyengat lewat belaian...

Cinta adalah cara aku bercerita tentang dirimu, caraku menatap segala tingkah lakumu, dan caraku tersenyum seorang diri dikala aku menatap keindahan wajahmu...

Cintaku terhadapmu terletaknya dihati, meskipun tersembunyi namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi segala tindakanku sehingga kadang-kala aku melakukan hal terbodoh tanpa aku sedari. Segalanya hanya untuk dirimu...

Cinta itu bukanlah untuk penyayang yang sempurna, tetapi cinta adalah untuk pencinta yang tak sempurna menjadikannya sebuah cinta sempurna...




No comments:

Post a Comment