Monday, August 27, 2012

True Story

Assalamualaikum...

Mornink guys...Here is my true story about my feelings...Seriusly I can't live without her...She is my everything...

NORRILA BINTI BURHAN

Dengar suaramu aku rindu
Ingat dirimu ingin bertemu
Aku tak bisa musnahkan dirimu

Tanpa cintamu aku musnah
Sungguh terasa hampa hidupku
Jangan biarkan ku musnah tanpamu

Aku menangis bila ku teringat
Saat bersamamu berdua denganmu
Aku yang hancur tanpamu


Mawar Hitam

Tuhan Jagakan Dia

Assalamualaikum...

To : Norrila Binti Burhan.


Hanya dirimu yang ku cinta,
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi,
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku,

Walau ku tahu kau tak sempurna,
Takkan membuat aku jauh darimu,
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu,

Tuhan jagakan dia,
Dia kekasihku, kan tetap milikku,
Aku sungguh mencintai,
Sungguh menyayangi setulus hatiku...


                                                      From Lover : Mawar Hitam







Sunday, August 26, 2012

~Tonight~

Assalamualaikum...

What's up! This tonight, we are young... Yeah, Mawar Hitam in the house... Alhamdulillah, so far so good but as usual then let's talk about love. Haha! Idiot...

Seriusly I miss her... I miss NORRILA BINTI BURHAN... Where is she? I don't know! She forget me and I also supposed to do so, said my friends... Damn!

I can't imagine have to leave the one that I love, the one that are close to me... The one that I care about the most. I just can't... OMG! Seriusly It's hurt... I can only trust in Allah right now...

What's wrong with you Norrila? What's the hell make you be like this, thinking like this... Please, stop thinking how silly women think. It's because your mine are silly and immature. Sorry to say, be wise as men...

Come on Norrila!!! Don't be a slave of money, don't use man just because of money and please do not use your beauty to trap men... It is only an evil woman w'll be like that!

NORRILA BINTI BURHAN,

I Will Always Love You

MOHD AZIM BIN MOHD AKIR.


Friday, August 24, 2012

Sudah Cukup Sudah


Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Habis Sepah Madu Dibuang

Assalamualaikum...

First on my typing I would like to wish Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Dan Batin. Wish all Mawar Hitam's followers are happy with love always and forever. Nowadays I feel so lonely even have done Eid celebrations with my family and friends. I thing you guys can expect when Mawar Hitam talk everything will be linked with love story. Yeah, It's right. I'm lonely right now.

Who? Norrila Binti Burhan? Hmmm, she's now in Semporna, Sabah. She back for Eid celebrations. What is going on right now is she never misses me. Never!!! She forget me. She never ask anything about me. I see, she just need me in the moment she need. When no longer needed she will leave and forget everything. Yeah, I'm silly! "habis sepah madu dibuang" Damn.

What exactly do you want Norrila binti Burhan? You have done lied to me before. You have done spend on my money. You also have done ''menduakan" "mentigakan" "menempatkan". You already have my everthing. I have done do everything to you. Everything you want I gave. What else Norrila? Are you aware of your actions.

I'm tired. Is this the way you reply my feelings on you? My love and my heart? You hurt my love for you. You tricked me as you please. Enough until here only. I'd better just go. I'm tired. So many times I tried to be patient, to think positive and be the best to you, but It's all turn out. All  I have done are just useless. You respond my love with a lie.

Berubah larh Norrila Binti Burhan. Aku akan kembali setelah kau berubah. Aku akan kembali kerana hanya kau yang aku cintai.

Mawar Hitam.

Sunday, August 12, 2012

Aku Sayang Kau La Norrila!!!

Assalamualaikum...

Monink guys... Do you know the person who called Norrila Binti Burhan? Do You? Yeah... She is my girl... She is Sabahan... We legally as husband and wife on 11 November 2011.

Norrila adalah seorang gadis yang baik... Aku terlalu sayangkan dier... Aku mengaku dier adalah cinta pertama aku yang sebenar-benarnya... Aku terlalu cintakan dier... Ntah larh... Aku pernah suatu ketika lebih mementingkan dier dari keluarga aku sendiri... I know It's bad but that is the way I do... Aku xpernah berkira langsung tentang wang ringgit asalkan semuanya berguna untuk dier... Senang cita aku sanggup buat apa saja asalkan segalanya untuk dier... Can you feel my heart? It's all about love... Yeah... This is love story...

Tapi segalanya berubah... Satu demi satu aku diperbodohkan... Aku langsung tak dihargai... Pengorbanan aku langsung tak dihiraukannya... Teman-teman aku yang tahu cerita antara aku dan dier semuanya mahu aku tinggalkan dier... Semua antara mereka katakan yang aku nei bodoh... Tapi aku tak kisah... Sebab aku nak tengok dier berubah... Aku boleh lupakan segala perkara buruk yang dier buat asalkan dier berubah... Kenapa hingga saat ini aku still dengan dier adalah sebabnya aku nak tengok dier berubah... Aku akan bentu sedaya upaya aku... Sebab aku terlalu sayangkan dier... Cinta aku untuk dier xakan ada seorang pown yang mampu menghalang termasuk keluarga aku sendiri...

Tapi aku tak tahu kenapa dier xnak berubah... Kenapa dier susah nak berubah... Kenapa dier suka sangat dengan perangai buruk dier tu... Aku tak faham... Aku berdoa untuk dier... Aku berharap sangat dier akan berubah... Sebab aku nak tengok dier berubah... Aku nak dier jadi orang baik... Tolong la faham Norrila... Aku terlalu sayangkan ko bengong!

AKU SAYANGKAN KAU LA NORRILA... KENAPA KAU NEI BANGANG SANGAT!!!!

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Tuesday, August 7, 2012

Lepaskanlah =(

Jangan biarkan dirimu menunggu seseorang yang jelas tak ingin lagi berada dalam hidupmu.


Ku jadi tidak tentu arah,
Entah apa yang ku kuatir,
Sejak terjadi cerita itu, cerita itu...

Makan minum ku dah tak terjaga,
Asyik memikirkan tentang kamu,
Mungkinkah benar mengapa ku tidak menyedari...

Lepaskanlah lepaskan semua,
Tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku Oh setiap hati,
Yang kita pasti ada masalah...


Lepaskanlah lepaskan semua,
Tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku Oh setiap hati,
Yang kita pasti ada masalah dengannya...


Ku jadi tidak tentu arah,
Entah apa yang ku kuatir,
Sejak terjadi cerita itu, cerita itu...


Lepaskanlah lepaskan semua,
Tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku Oh setiap hati,
Yang kita pasti ada masalah...


Lepaskanlah lepaskan semua,
Tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku Oh setiap hati,
Yang kita pasti ada masalah dengannya...

Directed From Mohd Azim to Norrila Burhan.

Copy from "Lepaskanlah" by Wana Ali.








Saturday, August 4, 2012

~Kesetiaan Itu Penting~

Assalamualaikum...

~Kesetiaan Itu Penting~




KESETIAAN,

Adalah sebuah pilihan...

Pilihan dimana anda...

  • memilin berjanji kepada diri sendiri untuk menjaga cinta, kasih sayang, dan juga kepercayaan yang telah diberikan oleh kekasihmu.
  • memilih untuk berjanji menegur pasanganmu jika dia cuba menghadirkan orang ketiga dalam perhubungan anda.
  • memilih untuk memberi komitmen dengan sepenuh hati dan bukan hanya sekadar permainan cinta.
  • memilih untuk menjiwai perasaan anda agar MENCINTAI SETIAP HARI kepada pasangan anda.
  • memilih untuk tidak melakukan perkara yang anda tidak mahu pasangan anda melakukannya terhadap anda.


INGAT,

TRUST is like a paper, once It's crumpled IT CAN'T BE PERFECT.

Mawar Hitam.

Friday, August 3, 2012

Jerat Percintaan

Assalamualaikum...

Malam ini aku ingin perkatakan dan meluahkan sedikit sebanyak perasaan aku tentang hubungan cinta. Aku mengaku dalam setiap hubungan percintaan akan punyai banyak dugaan dan cabaran. Semua inilah yang menguji setiap insan ataupun pasangan yang bercinta. Ada yang berjaya, ada yang terkandas dan ada juga yang menjadi gila dek penangan dugaan percintaan ini.

Yeah, aku juga adalah insan yang terpilih untuk merasai dan menjiwai tentang perasaan cinta ini. Sebagai manusia yang terlibat dalam percintaan ini pastinya akan merasai pelbagai perasaan yang diantaranya adalah gembira, sedih, rindu, marah, cemburu, menangis dan sebagainya. Inilah keindahan sebenar yang terlepas pandang oleh sesetengah manusia.



Bagi sesetengah pihak bercinta semasa sedang belajar mahupun di bangku sekolah dan di universiti adalah suatu perkara yang sia-sia. Ini adalah kerana bagi mereka semua ini tidak menjamin masa depan dan belum pasti itu dalah jodoh kita, itu kata mereka. Tapi kata aku cinta itu ada haknya sendiri. Bila dia nak datang dia datang dan lambat ataupun cepat pastinya semua itu telahpun diatur oleh yang Maha Esa.

Hari ini aku mengaku aku dalam dunia percintaan. Aku sedang bercinta. Dan aku tahu apa perasaan sebenar aku terhadap pasangan aku itu. Dalam hubungan aku juga seperti hubungan percintaan lain yang penuh dengan cabaran dan dugaan yang perlu ditempuhi. Bagi aku ada beberapa perkara penting untuk pertahankan sesebuah hubungan itu.


Iaitu :



  • JANGAN SESEKALI MENGUCAPKAN SELAMAT TINGGAL JIKA KAMU MASIH MAHU MENCUBA.
  • JANGAN SESEKALI MENYERAH DAN BERPUTUS ASA JIKA KAMU MASIH MERASA SANGGUP.
  • JANGAN SESEKALI MENGATAKAN KAMU TIDAK LAGI MENCINTAINYA JIKA KAMU SENDIRI TIDAK DAPAT MELUPAKANNYA.



Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukannya siapa dia sebelumnya. Kisah silam tidak perlu diungkitkan lagi sekiranya kamu mencintainya setulus hati. Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.

Sekian,
             Mawar Hitam.





Wednesday, August 1, 2012

My Dark Day.

Assalamualaikum...

02082012, Khamis, 12.00am.
Hari ini adalah hari ulang tahun kelahiran aku. Maka hari ini dan saat ini aku telah pun berusia 21 tahun. Mengimpikan agar dapat menyambut dengan orang yang tersayang tetapi arus melintang terus menghalang impian aku. Disaat perhitungan detik-detik indah dalam hidup aku, hanya kesunyian dan kesepian yang menemani malam aku. Tiada deringan telefon ataupun sms yang diterima. Tiada ucapan daripada Family, Lover and Friends. It's Okey. I don't care if just not from my family and friends, but I do care if my lover take it easy. Dimanapun anda berada aku hanya ingin katakan sebagai manusia aku hanya cintakan kau seorang.

Yaa Allah Yaa Tuhanku, Jika ketika ini aku kehilangan harapan dan tujuanku, Berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMu itu lebih baik dari semua yang aku inginkan dan impikan. Amin.