Sunday, August 12, 2012

Aku Sayang Kau La Norrila!!!

Assalamualaikum...

Monink guys... Do you know the person who called Norrila Binti Burhan? Do You? Yeah... She is my girl... She is Sabahan... We legally as husband and wife on 11 November 2011.

Norrila adalah seorang gadis yang baik... Aku terlalu sayangkan dier... Aku mengaku dier adalah cinta pertama aku yang sebenar-benarnya... Aku terlalu cintakan dier... Ntah larh... Aku pernah suatu ketika lebih mementingkan dier dari keluarga aku sendiri... I know It's bad but that is the way I do... Aku xpernah berkira langsung tentang wang ringgit asalkan semuanya berguna untuk dier... Senang cita aku sanggup buat apa saja asalkan segalanya untuk dier... Can you feel my heart? It's all about love... Yeah... This is love story...

Tapi segalanya berubah... Satu demi satu aku diperbodohkan... Aku langsung tak dihargai... Pengorbanan aku langsung tak dihiraukannya... Teman-teman aku yang tahu cerita antara aku dan dier semuanya mahu aku tinggalkan dier... Semua antara mereka katakan yang aku nei bodoh... Tapi aku tak kisah... Sebab aku nak tengok dier berubah... Aku boleh lupakan segala perkara buruk yang dier buat asalkan dier berubah... Kenapa hingga saat ini aku still dengan dier adalah sebabnya aku nak tengok dier berubah... Aku akan bentu sedaya upaya aku... Sebab aku terlalu sayangkan dier... Cinta aku untuk dier xakan ada seorang pown yang mampu menghalang termasuk keluarga aku sendiri...

Tapi aku tak tahu kenapa dier xnak berubah... Kenapa dier susah nak berubah... Kenapa dier suka sangat dengan perangai buruk dier tu... Aku tak faham... Aku berdoa untuk dier... Aku berharap sangat dier akan berubah... Sebab aku nak tengok dier berubah... Aku nak dier jadi orang baik... Tolong la faham Norrila... Aku terlalu sayangkan ko bengong!

AKU SAYANGKAN KAU LA NORRILA... KENAPA KAU NEI BANGANG SANGAT!!!!

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment