Thursday, October 18, 2012

Salam . . .

                                   . . . Bismillah . . .



Assalamualaikum...

Salam Jumaat . . . Semoga Allah tuhan aku yang satu mengampunkan aku insan selemah-lemah manusia . . . Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMu wahai tuhan aku yang satu . . .

Salam Sayang . . . Maafkan aku andai aku bersikap kasar dengan mu . . . Tidak terniat bagi aku untuk berdendam . . . Tiada akal aku untuk menghancurhkan hidupmu itu . . . Jauh sekali untuk mematikanmu . . .

Salam Rindu . . . Sesungguhnya perbuatan aku itu sebagai suatu pengajaran buat hidupmu . . . Agar tiada lagi hati lelaki menjadi mainanmu . . . Tiada lagi lelaki menjadi mangsamu . . . Mangsa kesenanganmu . . .

Salam Cinta . . . Tidakkah kau mengetahui betapa aku menyayangi . . . Tidakkah kau menyedari betapa aku mencintai . . . Hinggakan aku hilang waras sebegini . . . Hanya kerana dirimu seorang . . .

Salam Keampunan . . . Aku menyusun sepuluh jari memohon keampunan kepadamu . . . Aku menyedari perbuatan aku diluar ihsan manusia . . . Semoga kau memaafkan aku . . . Dan aku memaafkan kau . . .

Salam Taubat . . . Yaa Allah tuhan aku yang satu . . . Engkau ampunkanlah segala dosa-dosa aku ini . . . Sesungguhnya aku manusia selemah iman . . . Engkau limpahkanlah rahmatMu , hidayahMu , rezekiMu dan keberkatanMu kepada Norrila Binti Burhan . . . Sesungguhnya dia anugerah terindah pernah aku miliki daripadaMu Yaa Allah . . .

Amiinnnn . . .

Salam Mawar ,

Mohd Azim Mohd Akir.





No comments:

Post a Comment