Sunday, November 11, 2012

Sahabat Single

Assalamualaikum...

Hyee guys... What'zz up? Just wanna post something say to them, my " Sahabat Single ". I don't know why I fall with their loving. They are sooooo cute, like me yeah! This is what I'm gonna say. They are,

-----> Sofiyatul Badariah Binti Abdul Sani & Nor Syahirah Binti Abdullah Zawawi <----- p="p">

'Sopek' adalah suatu nama yang asing bagiku. Pertama kali mendengarnya aku mempersoalkan tiadakah nama lain bagi nya? Pertama kali aku melihatnya persoalan aku terjawab sendiri kerana panggilan itulah yang memperjelaskan keadaan dan gaya si pemiliknya itu sendiri.  Aneh tapi itu adalah dia. Sifatnya yang cool dan kadang-kalanya seperti blur membuat aku tertarik dengannya. Dia sangat comel!

'Syai' nama biasa. Tapi ntah kenapa aku kurang setuju dengan panggilan ini. Mungkin ada sesuatu yang akan aku perkatakan kepada si pemilik nama. Tapi bukan ini cerita aku. Cerita aku tentang pemiliknya. Wajahnya manis walaupun dihiasi najis (Tahi lalat). Keadaan dan gayanya seperti gadis biasa tapi suaranya menarik aku untuk mendekatinya. Kesetiaan nya kepada Yaa Rob merebahnya segala jiwaku.

Dan apabila mereka bersatu menjadi satu sahabat single

'SyaiPek' nama diberinya kepada aku. Mereka sangat luar biasa manja sesama mereka. Apabila tidur sekatil, makan sepiring dan minum secawan kadang-kalanya buatkan aku sendiri merasai cemburu itu. Mereka seperti tongkat yang setia kepada pemegangnya. Mereka sangatttttt unik. Hubungan kesetiaan dan kejujuran seperti inilah yang aku cari selama ini. Tapi ini dalam hubungan persahabatan. Jelas aku diperlihatkan dalam hubungan ini. 

Harapan dan doa aku agar mereka kekal dengan hubungan itu dan semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Aku mengakui rasa cemburu dengan mereka. May Allah bless them.


No comments:

Post a Comment