Saturday, June 1, 2013

Tapi______. Hmmmm, ntah larh.

Assalamualaikum...

This Is Mawar Hitam.

Hyee guys, what's up! Aku harap semuanya dalam keadaan sejahtera. Aku masih saja di rumah sewa aku di Bandar Baru Bangi. Bosan gilerh! Ada larh housemate aku dua orang tapi aku lebih senang menyendiri. Aku terasa jugak nak balik kampung tapi_________. Hmmmm, ntah larh. Aku di ibarat pulang ke kampung dipukul sehingga mati, tinggal disini mati kesunyian.

Sungguh hidup aku sunyi. Aku punyai sahabat single aku tapi aku sedar dan faham aku tak boleh bergantung dan menumpang kegembiraan mereka. Itu hidup mereka. Ini hidup aku dan aku harus mencari kegembiraan aku sendiri. Tapi_______. Hmmmm, ntah larh. Aku sendiri tak tahu apa yang sebenar-benarnya perkara yang mengembirakan aku. Aku buntu. Aku kebingungan.

Walaupun hidup aku sehina ini, seburuk ini, dapat aku rasakan aku masih lagi punya perasaan. Perasaan anugerah Ilahi yang paling istimewa bagi aku. Guys, aku mengaku. Aku terlalu sayangkan sahabat single aku. Aku terlalu gembira menumpang saat-saat kegembiran mereka berdua. Melihat senyuman mereka, ketawa mereka, gurau senda mereka, sungguh mengembirakan aku. Aku gembira disaat aku hilang arah tuju.



Sahabat Single

Sahabat single :
Nor Syahirah Abdullah Zawawi. (bintangku)
Sofiyatul Badariah Abdul Sani. (bulanku)

# Girls.
Thanks for everything keyh. Azim telah banyak terhutang budi dengan kamu berdua. Kerana kamu, Azim lupa segala masalah Azim. Kerana kamu, Azim merasai kegembiraan yang tak pernah Azim rasa sebelum ini.
Kerana kamu juga, Azim kenal dan tahu apa itu erti sahabat yang sebenar. Thanks girls. Azim terlalu sayangkan kamu berdua.


Sekian,

Mawar Hitam.
 

No comments:

Post a Comment