Thursday, September 26, 2013

Afi Aiman =)

Assalamualaikum...

This is Mawar Hitam.

Hyee ! selamat petang  =) ,

aqu baru jak pulang dari rumah kakak qu di Klang sana tu ... buat apa ? ndak da ... saja-saja jak bha aqu menziarah kakak qu dengan anak nya tu ... anak nya? waina , anak saudara aqu jugak bha ... sudah lama aqu dak jumpa si budak kecil tu ... My first nephew katakan , baby boy ! aqu kan suka sama baby2 neyh ... ndak taw ka ? lepas ney taw k ... hihihi ... rindu bha aqu sama dia ... yang kata-kata orang aqu hilangkan diri pergi bertapa tu menipu jak ... ndak payah ko percaya bha ... lucu jak ... Errr ... eit ... ndak mo ka ko taw nama anak saudara aqu tu ? ndak tanya pun kan ... sampai hati ko ... hihihi ... nama si boy tu Afi Aiman bin Afiffuddin ... lucu kan ? hahahaha ... apa laa ... letak la Aaron ka , Leonardo Dicaprio ka ... hahahha ... gurau jak =)

Ini gambar dia ...  Afi =)


Afi , senyumanmu menawan =)

Comel kan ??? di atas sana tu gambar Afi time dia senyum lihat uminya tuu ... kalau ko mo taw , si Afi neyh memang suka jak senyum ... dengan sapa pun bha .. senyum jak kerjanya tu ...

Itu di rumah aqu di Kedah sana ... mamak qu belikan kerusi khas untuk cucunya jak taw ... aqu mo duduk dihalau nya terus bha aqu ... waina ... bertuah ko Afi jadi cucu pertama ... jealous aqu =)



Afi , tangisan dalam kerinduan =) / =(

 
Hahhh ... ini larh mukanya ... keluar sudah emo dia neyh ... waaa ... hihihi .... tapi comelnya tu tetap ada kan ... huhuhu =) anak saudara sapa bha neyh ? well =)

Afi sangat comel ! semalam masa aqu di rumah kakak qu di Klang sana tu ... aqu dibuli si Afi neyh bha ... pukul 12 malam dia tidur sudah di katilnya di ruang tamu tu ... kakak qu dengan suami nya tidur di bilik ...
aqu pun tengok jak tv ... dalam pukul 1 macam tu di nangis pulak ... waina ... apa aqu mo wat neyh ... aqu amek jak dia dari tempat tidurnya tu di ajak nya aqu main2 ... senyum jak dia ...

sampai pukul 2 lebih dia nangis pulak motidur agaknya ... aqu pown bawanya di sebelah kiri sambil buat susunya tu dengan sebelah tangan jak kowt ... handal kan aqu ? hihihi =) aqu pun susukan dia sampai dia tertidur ... then , masa aqu mo letaknya di tempat tidurnya tu , dia terjaga balik bha ... waina ... semput aqu dibuatnya ... aqu megantok sudah neyh ... sudah pukul 2 setengah mo ajak aqu main lagi ... main la aqu layan jak dia tu ...

merah sudah mata qu neyh ... mo kejutkan uminya tu segan plak aqu nak ketuk bilik orang... lepastu dalam pukul 3 tu dia nangis pulak mo tidur ... susunya abis sudah ... bangun pulak aqu bawanya ke dapur buatkan susunya lagi ... macam biasa sebelah tangan jak bha ... hihihihi ... bila disusukan dia tu tak sampai 3x dia hisap susu tu tertidur sudah ... mengantuk sangat la tu ... hihihi ... at last pukul 3.30am baru aqu berjaya tiduran dia di katilnya tu ... huhuhu ...

comelkan baby =)


Afi , control macho nya =)


Itu jak larh aqu mo kongsi ... moralnya , aqu sukan akan baby2... huhu =)

dadai =)


No comments:

Post a Comment