Saturday, December 14, 2013

~ ~ ~ Untung larh ~ ~ ~





Aku tahu itu namanya perasaan
yang datang sendirinya yang pulang juga sendirinya

Dan aku tahu--
itu bukan kemampuan kau untuk mengubahnya.

Bila kau punyai perasaan itu--
kau tak akan kisah kiri dan kanan kau
kerana hanya perasaan itu yang dapat membahagiakan kau. 

~ ~ ~ Untung larh ~ ~ ~
-semoga kebahagiaan itu kekal milik kau-





_______________guys_________________

Pedih bukan?
andai perasaan dia bukan untuk kau..."
andai hati dia bukan milik kau..."

____________________________________

Oh ya,
itu adalah apa yang aku rasa selama ini.

Sabar Itu Syurga
  
Aku rela Aku redha
* aku akan sentiasa mengikut perkembangan hidup dia kerana dia adalah insan yang paling aku sayang walaupun hanya sekadar dari jauh kerana aku benar2 sayang dia.

Aku percaya
 * aku akan sentiasa berasa gembira bila orang yang paling aku sayang sentiasa ada dihati aku

 Sekian.


No comments:

Post a Comment